"Čitajmo naglas, čitajmo zajedno"
Autor: Administrator , 12. 12. 2013.
12. 12. 2013. provedeno je natjecanje
u čitanju naglas za učenike od 1. do 4.
razreda u Osnovnoj školi Gvozd.
U okviru Europske godine čitanja naglas širom Hrvatske provode se brojne akcije i programi s idejom da svi sudjeluju i uživaju u čitanju i doživljavanju književnih djela. Povodom Europske godine čitanja „Čitajmo naglas, čitajmo zajedno“ provedeno je natjecanje u čitanju naglas za učenike od 1. do 4. razreda u Osnovnoj školi Gvozd.
Cilj ovoga natjecanja je poticanje čitanja i čitanje naglas, razvoj čitalačkih navika, populariziranje knjige te poticanje pozitivnog natjecateljskog duha. Natjecatelji su u uvodnom dijelu predstavljali knjigu ili pjesmu koju su odabrali za čitanje, a nakon toga su izražajno čitali odabrane ulomke ili pjesme. Njihovo predstavljanje i čitanje pratilo je i ocjenjivalo prosudbeno povjerenstvo .
Ocjenjivala se kreativnost uvoda, točnost, glasnoća, jasnoća i razgovjetnost, izražajnost u nastupu, složenost teksta, razumijevanje pročitanoga i sveukupni dojam
Priznanja za izražajno čitanje osvojili su sljedeći učenici:
Daria Dedić (1.razred),
Lucija Vuković (2.razred),
Korina Drakulić (3.razred),
Svjetlana Kordić (4.razred).
Čestitamo našim učenicama na sudjelovanju i uspjehu.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Odgoj i obrazovanje |
> AZOO |
> Carnet |
> e-matica |
> Gvozd |
> HRskole |
> MZOŠ |
> Nacionalni centar za... |
> Net u školi |
> Portal za škole |
> Priručnik za učenje |
> Suradnici u učenju |
> Ured pravobranitelji... |
> Zbornica |
Sigurnost na Internetu |
Zabavno i poučno |
Mediji i informiranje |
> Bug |
> Drvo znanja |
> Enter |
> National Geographic |
> Školske novine |
> Zvrk |
No title
Odabrani udžbenici 2021.-2022..pdf
Dodatni obrazovni materijali 2021.-2022..pdf
Odabrani udžbenici 2021.-2022..pdf