2020-05-12 13:39:00

Druženje s učenicima - digitalna aplikacija CISCO WEBEX

Dragi učenici,

Iza nas su puna dva mjeseca kako se nastava odvija u virtualnim učionicama. Nitko od nas nije očekivao da ćemo se naći u situaciji na koju nas je prisilila Corona virus. Novonastala situacija za sve nas je izazov, ali vrlo brzo smo se snašli u izvanrednoj situaciji. 

 

Prevladali smo početne tehničke poteškoće, iako i dalje pojedini  učenici nemaju jednak pristup internetu nastava na daljinu se odvija i dalje. Svakako je važna dobra podrška svih sudionika od učitelja, stručnih suradnika do učenika i roditelja.

S roditeljima i učenicima predmetne nastave proveden je upitnik u svrhu dobivanja povratne informacije kako se učenici snalaze u virtualnim učionicama, što im predstavlja poteškoće, kako se osjećaju, što im nedostaje. Velika većina učenika i roditelja izjavila je da im nedostaje svakodnevno druženje s vršnjacima u školi.

Stoga je pedagoginja u dogovoru s učenicima od 5.do 8. razreda organizirala druženje s učenicima putem digitalne aplikacije CISCO WEBEX. U ovom razdoblju važno je učenicima dati podršku i informirati ih što trebaju znati o virusu i kako se ponašati u novonastaloj situaciji. Bilo je lijepo vidjeti razdragana  lica učenika. Prvi poziv  zamišljen je kao video druženje gdje će se učenici jednog razrednog odjela vidjeti  i čuti,  međusobno razgovarati o provođenju slobodnog vremena, što im predstavlja poteškoće u nastavi na daljinu, jesu li sadržaji koje dobivaju od učitelja jasni i razumljivi, dozirano u prihvatljivim količinama.

Sljedeći susret i druženje prepustila sam učenicima svakog razrednog odjela, ovisno o obavezama koje imaju u virtualnoj učionici. Tijekom sljedećeg susreta proveli smo radionicu koristeći „Kartice za kišne dane“ koje je na svojim stranicama objavila Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba. Učenici su pojedinačno rekli broj kartice, kada se pojavi kartica pročitaju zadatak koji se od njih traži. Radionicu smo prilagodili uvjetima rada na daljinu. Budući da je komunikacija djece s učiteljima u ovoj situaciji, važan izvor podrške, smatrala sam poželjnim dati djeci tu mogućnost.

Učenici 5., 6., 7., razreda i dalje izražavaju želju i potrebu za nastavkom druženja i provođenjem nekih zanimljivih aktivnosti.

Dojmovi koje su djeca iznosila i pisala nakon druženja pokazala su da je ovakav oblik druženja itekako potreban jer fizička distanca ne znači da naši učenici moraju biti usamljeni od osoba koje trebaju biti podrška i motivacija u ovakvoj emocionalno teškoj situaciju.

Ankica Rakas – Drljan, pedagoginja


Osnovna škola Gvozd