2021-01-04 10:59:00

Mali čitalački izazov u Godini čitanja

 

 

 

"Djeca koja čitaju postaju ljudi koji misle."

 

 

 

Nazv projekta: Mali čitalački izazov

Cilj: Poticanje čitanja i čitalačke pismenosti kod učenika prvih razreda u Godini čitanja.

Obrazloženje cilja: Razvijati kulturu čitanja već od prvog razreda osnovne škole čitajući vrhunska književna djela hrvatskih i stranih autora izabirući različite tipove književnih i neknjiževnih tekstova tematski vezane uz izazov mjeseca.

Očekivani ishodi (učenik će moći):

- čitati sa zadovoljstvom i razumijevanjem tekstove primjerene početnom opismenjavanju

- samostalno izabrati kvalitetne slikovnice i knjige prema vlastitome interesu

- stvaralački se izraziti potaknut raznovrsnim iskustvima i doživljajima književnog i neknjiževnog teksta i stvoriti različite individualne uratke

- usvojiti i razvijati čitateljske navike

- razvit će bolje razumijevanje međuljudske komunikacije, imat će povećanu emotivnu inteligenciju i toleranciju

Način realizacije: redovna nastava i izvannastavne aktivnosti

Sudionici: učenici prvog razreda, knjižničarka, učiteljica

Načini učenja:

Učenici dobivaju listu na kojoj je popis izazova po mjesecima. Za svaki izazov samostalno odabiru knjigu koju će čitati. U izazovu imaju mogućnost tri alternative: slikopriča, igrokaz i e-knjiga.  Tijekom cijele godine u školskoj knjižnici bit će izložene knjige koje odgovaraju kriterijima izazova.

Poslije svakog izazova učenici popunjavaju svoj knjigometar, a zatim se provode različite aktivnosti (kvizovi, igre, ples) ili radionice (likovne, ekološke, literarne) na kojima se učenici mogu stvaralački izraziti.

Očekivani rezultati: Učenici postaju čitači, u budućnosti kompetentni čitatelji našeg društva.


Osnovna škola Gvozd