2021-01-04 10:59:00 Mali čitalački izazov u Godini čitanja
"Djeca koja čitaju postaju ljudi koji misle."
Nazv projekta: Mali čitalački izazov Cilj: Poticanje čitanja i čitalačke pismenosti kod učenika prvih razreda u Godini čitanja. Obrazloženje cilja: Razvijati kulturu čitanja već od prvog razreda osnovne škole čitajući vrhunska književna djela hrvatskih i stranih autora izabirući različite tipove književnih i neknjiževnih tekstova tematski vezane uz izazov mjeseca. Očekivani ishodi (učenik će moći): - čitati sa zadovoljstvom i razumijevanjem tekstove primjerene početnom opismenjavanju - samostalno izabrati kvalitetne slikovnice i knjige prema vlastitome interesu - stvaralački se izraziti potaknut raznovrsnim iskustvima i doživljajima književnog i neknjiževnog teksta i stvoriti različite individualne uratke - usvojiti i razvijati čitateljske navike - razvit će bolje razumijevanje međuljudske komunikacije, imat će povećanu emotivnu inteligenciju i toleranciju Način realizacije: redovna nastava i izvannastavne aktivnosti Sudionici: učenici prvog razreda, knjižničarka, učiteljica Načini učenja: Učenici dobivaju listu na kojoj je popis izazova po mjesecima. Za svaki izazov samostalno odabiru knjigu koju će čitati. U izazovu imaju mogućnost tri alternative: slikopriča, igrokaz i e-knjiga. Tijekom cijele godine u školskoj knjižnici bit će izložene knjige koje odgovaraju kriterijima izazova. Poslije svakog izazova učenici popunjavaju svoj knjigometar, a zatim se provode različite aktivnosti (kvizovi, igre, ples) ili radionice (likovne, ekološke, literarne) na kojima se učenici mogu stvaralački izraziti. Očekivani rezultati: Učenici postaju čitači, u budućnosti kompetentni čitatelji našeg društva. |
Osnovna škola Gvozd |